Realizacje

Mamy czym się pochwalić

Program komunikacji społecznej

Klient: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Harmonogram: 04-06.2020

Opracowanie Programu komunikacji społecznej wspierający proces inwestycyjny pn. Budowa stopnia wodnego na Wiśle poniżej Włocławka.

Przedmiot zamówienia obejmował:

  • przygotowanie analizy sytuacji wyjściowej
  • wskazanie grup docelowych na poziomie lokalnym, ogólnopolskim i europejskim na macierzy Johansona i Scholesa
  • zdefiniowanie władz lokalnych, poznania oczekiwań i nastawienia do inwestycji,
  • zdefiniowanie mediów europejskich, ogólnopolskich, jak i lokalnych, przeanalizowania najlepszych kanałów dystrybucji,
  • opracowanie metodyki budowy relacji z mediami,
  • przygotowanie Key messages,
  • przygotowanie analizy organizacji pozarządowych działających na rzecz ochrony środowiska,
  • przygotowanie analizy problemów i określanie potencjalnych ognisk kryzysu,
  • rekomendowanie narzędzi komunikacji medialnej,
  • prowadzenie działań osłonowych całego procesu inwestycyjnego,
  • przedstawienia działań medialnych,
  • przeprowadzanie analizy opłacalności planowanych działań,
  • ustanowienie narracyjnych i długoterminowych celów,
  • zbudowanie i zarządzanie postrzeganiem publicznym i zrozumieniem projektu,
  • stworzenie skoordynowanego podejścia do komunikacji,
  • zrealizowanie celów projektu, promowania możliwości i łagodzenia możliwych zagrożeń,
  • budowania szerokiego poparcia dla projektu,
  • eliminacja fałszywych i niekompletnych komunikatów z debaty publicznej,
  • wspieranie długoterminowego dialogu publicznego między zainteresowanymi grupami,
  • podniesienie świadomości ekologicznej społeczeństwa,
  • zmniejszenie obaw dotyczących negatywnego oddziaływania inwestycji na środowisko,
  • kształtowanie wizerunku inwestycji jako przyjaznej środowisku,
  • przeprowadzenie analizy potencjalnego ryzyka/zagrożeń oraz zaproponowania działań zapobiegawczych lub naprawczych,
  • zestawienie głównych założeń oraz opisu koncepcji,
  • opis sposobu realizacji celów komunikacyjnych,
  • stworzenie harmonogramu realizacji poszczególnych działań.

Dokument zawiera część diagnostyczną składającą się z:

  • analizy otoczenia,
  • analizy SWOT,
  • analizy ryzykę
  • analizy mediów.

Na tej podstawie opracowane zostały:

  • główne założenia i koncepcja realizacji działań komunikacyjnych,
  • wytyczne i podejście do komunikacji kryzysowej,
  • cele komunikacji społecznej i sposoby ich realizacji. 


Zobacz co działo się w projekcie: